منعمی

رئیس کمیته بانوان، خانواده و کودک شورای اسلامی شهر کرج از توجه ویژه به بانوان در بودجه 1401 شهرداری این کلانشهر خبر داد.

فاطمه منعمی در گفتگو با کرج امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری مکلف است در سال 1401، تا ده درصد از اعتبار فرهنگی را پیرامون موضوع توانمندسازی بانوان و به ویژه زنان خودسرپرست و بدسرپرست هزینه نماید که محورهای آن می تواند آموزش، اشتغالزایی و حمایت های معنوی باشد.

وی افزود: شهرداری کرج مکلف است در سال آینده، پنج درصد از اعتبار آموزشی کارکنان را پیرامون موضوع توانمندسازی بانوان شاغل در راستای جانشین پروری به منظور ایجاد آمادگی جهت محول نمودن پست های مدیریتی هزینه نماید.

بهره برداری کامل از پارک نبوت با نگاه ویژه به کودکان

این مسئول تصریح کرد: بر اساس تباصر مصوب بودجه 1401، بهره برداری کامل از پروژه احداث، توسعه و تکمیل پارک نبوت با نگاه ویژه به کودکان در دستور کار سال آینده شهرداری قرار می گیرد و به محیطی برای تفریح خانواده ها به ویژه کودکان تبدیل می شود که نیاز به توسعه فضاهای این چنینی در شهر احساس می شود.

احداث نخستین پارک مادر و کودک در محله حیدرآباد

منعمی در پایان از احداث نخستین پارک کودک و مادر در محله حیدرآباد در سال آینده خبر داد و افزود: احداث پارک های موضوعی یکی از پیگیری های دوره ششم شورای شهر به شمار می رود و تلاش می کنیم تا نیازهای اقشار مختلف جامعه را رصد کرده و در راستای پاسخگویی به آن سیاست های مقتضی را اتخاذ نماییم که احداث پارک کودک و مادر در همین راستا دنبال میشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =